Pentru a începe procesul de returnare, vă rugăm să introduceți mai jos, adresa de e-mail sau numărul de telefon, obligatoriu numărul de comandă.
Cum returnez?
- Introduceți adresa de e-mail și numărul comenzii în spațiile de mai sus și apăsați start; ATENȚIE - Numărul de telefon introdus trebuie să conțină prefixul țării (ex. +40720123456, nu 0720123456).
- Urmați instrucțiunile și alegeți articolele pe care doriți să le returnați;
- Veți primi un e-mail de confirmare odată ce v-a fost aprobată cererea.
Ce articole sunt returnabile?
Puteți returna articole până la 20 de zile de la emiterea facturii. Acestea trebuie să fie:
- în condiția originală;
- nespălate și nepurtate (în cazul hainelor);
- în pachetul original.
Cadourile și articolele promoționale nu sunt returnabile!
Există taxe pentru retur?
- Taxele de livrare originale nu sunt returnabile;
- Sunteți responsabil pentru taxele de expediere cât și de retur.
Cât de curând o să îmi primesc returul?
- Odată ce am primit și inspectat returul, veți primi un e-mail de confirmare. În același e-mail veți primi și statusul returului ( aprobat / refuzat );
- Dacă este aprobat atunci returul va fi procesat și veți fi creditat prin metoda de plată originală în cursul a 14 zile lucrătoare.
Puteți returna și în magazin.
Ne găsiți la adresa: Tache Ionescu nr. 5, Sector 1, București (Piața Romană)