Pentru a începe procesul de returnare, vă rugăm să introduceți mai jos, adresa de e-mail sau numărul de telefon, obligatoriu numărul de comandă.

Cum returnez?

  • Introduceți adresa de e-mail și numărul comenzii în spațiile de mai sus și apăsați start; ATENȚIE - Numărul de telefon introdus trebuie să conțină prefixul țării (ex. +40720123456,  nu 0720123456).
  • Urmați instrucțiunile și alegeți articolele pe care doriți să le returnați;
  • Veți primi un e-mail de confirmare odată ce v-a fost aprobată cererea.

 

Ce articole sunt returnabile?

Puteți returna articole până la 20 de zile de la emiterea facturii. Acestea trebuie să fie:

  • în condiția originală;
  • nespălate și nepurtate (în cazul hainelor);
  • în pachetul original.

Cadourile și articolele promoționale nu sunt returnabile!

Există taxe pentru retur?

  • Taxele de livrare originale nu sunt returnabile;
  • Sunteți responsabil pentru taxele de expediere cât și de retur.

 

Cât de curând o să îmi primesc returul?

  • Odată ce am primit și inspectat returul, veți primi un e-mail de confirmare. În același e-mail veți primi și statusul returului ( aprobat / refuzat );
  • Dacă este aprobat atunci returul va fi procesat și veți fi creditat prin metoda de plată originală în cursul a 14 zile lucrătoare.

 

Puteți returna și în magazin.

Ne găsiți la adresa: Tache Ionescu nr. 5, Sector 1, București (Piața Romană)