Politica de retur

Produsul se poate returna în 14 zile calendaristice de la primirea coletului, având posibilitatea de a alege: fie o altă mărime, fie un produs la schimb, sau restituirea banilor.

1. PROCEDURA PENTRU SCHIMBAREA PRODUSULUI CU UN ALT PRODUS/ALTĂ MĂRIME:
  • Aveți posibilitatea de a schimba produsul cu o altă masura sau cu un alt model de pe site. Pentru a putea face schimbul este necesar să trimiteți un mail pe retur@natalee.ro cu produsul pe care doriți să îl schimbați și cu produsul pe care îl doriți la schimb.
  • Tariful pentru schimbul unui produs este de 25 de lei.
  • În cazul în care se dorește schimbul de produs, noi vom face comanda către firma de curierat care va ridica produsul de la dumneavoastră, urmând să vi se ofere la schimb produsul dorit (cu un ramburs de 25 de lei).
2. PROCEDURA PENTRU RETURNAREA PRODUSULUI:
  • Pentru a returna un produs, clientul trebuie să trimită un e-mail pe retur@natalee.ro în care să se specifice: numele pe care a fost plasată comanda/numărul comenzii primit prin confirmarea de comandă și un cont IBAN, unde va fi restituită valoarea coletului;
  • Se va livra de către client pe adresa: Strada Pietrele Doamnei nr. 2, Sector 6, București, persoana de contact: Natalee Fashion NIO, telefon: 0748.347.237
  • , cu orice firmă de curierat sau prin Poșta Română.
  • De asemenea, se poate completa fișa de retur, accesând https://natalee.ro/a/returns.
  • Returul coletului se va face de către client, prin orice firmă de curierat dorită de către acesta, taxa de transport fiind suportată de catre client;
  • Returnarea banilor pentru produsul comandat (taxa de transport nu se rambursează) se face prin transfer bancar în maxim 14 zile lucrătoare de la recepționarea returului și primirea datelor bancare corecte. Facem tot posibilul să îi returnăm în cel mai scurt timp posibil.

Atenție! Banii NU se pot restitui prin curier sau prin Poșta Română!

Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit. Nu returnăm banii pe produsele purtate, deteriorate sau spălate, iar ambalajul trebuie să fie cel original.

Imprortant- produsele creeate special pentru clienti nu se pot returna 

Ținem foarte mult la calitatea produselor și integritatea acestora, motiv pentru care nu facem excepții când produsele returnate nu sunt exact așa cum au fost livrate.

În cazul a două sau mai multe colete neridicate, orice comandă nouă se onorează numai cu plata în avans, prin plată online sau prin ordin de plată. Este interzisă utilizarea acestui site pentru a posta sau transmite orice fel de material ilegal, de amenințare, fals, înșelator, abuziv, vulgar, obscen, scandalos.

Aceste condiții de utilizare sunt guvernate de legislația română în vigoare. Orice probleme cauzate de produsele sau informațiile prezentate pe acest site vor fi soluționate pe cale amiabilă în maxim 30 de zile lucrătoare de la sesizarea în scris a acestora de către utilizator. Pentru orice dispută nesoluționată, competența revine instanțelor române de judecată.

Pentru orice întrebări sau informații suplimentare vă rugăm să ne contactați.
Telefon: 0748.347.237

retur@natalee.ro
contact@natalee.ro